torstai 9. elokuuta 2012

Back in the days

 Oli ihan mahtava fiilis päästä karkuun hetkeks kaikkia arkisia asioita. Olin siis partioleirillä mun pikkusiskon mukana (itse en ole partiossa nyt, mutta olen olult n. 7 vuotta). Hassua oli että kuinka asiat muistu mieleen monen vuoden takaa hetken päästä. Tapasin mun vanhan vartionjohtajan ja muita tyyppei ketkä oli partiossa sillonkin kuin mä olin. Pikkusiskokin oli ihan innoissaan. Jotenkin se on niin toinen maailma siellä metsän keskellä olla telttakylässä ja nauttii vaan siitä mitä on just tässä ja nyt. Pääsi eroon kaikista stressaavista asioista ja vähän lomaa tähänkin kesään, vaikka yöunet ei nyt ollut lomalle sopivat (n.4-5h/yö). Samaa seesteistä fiilistä on hakusessa sitten joulukuussa. Kyllä ne sitten loppuen lopuksi sai mut osittain puhuttua mukaan taas partiotoimintaan... katsotaan missä määrin mulla aika riittää, mutta vähän edes jotain uutta. Alla muutama kuva leiriltä...






Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uskalla jättää jälki, lähetä terveisesi:)