torstai 13. syyskuuta 2012

Kalenterin saloja

Tärkeitä hetkiä, tärkeitä ihmisiä, tärkeitä muistoja. Ilman niitä elämä olis tylsää ja väritöntä. Oon tosi kiitollinen siitä, että mun elämään mahtuu paljon kaikkea sitä, mikä elämää värittää, sekä tietty myös onnellinen siitä, että mä saan olla edes osaksi syypää ihmisten hymyyn:)

Ajattelin myös kertoa vähän mun kesälomasta ja aloin selailla mun kalenteria, joka toimii samalla vähän kuin päiväkirjana mulle. Kirjottelen sinne mitä oon tehny, mitä oon miettiny, ja mitä hauskaa on tapahtunut milloinkin. Uppouduin pitkäks aikaa selailemaan kalenteria ja muistelemaan kuinka ihana kesä mulla olikaan, mitä kaikkea siihen mahtu ja kenen kaikkien kanssa kerkesinkään viettää aikaa. Suureksi suruksi kuitenkin tajusin, ettei mulla edes oo kauheesti kuvia, mitä kesän aikana olisin ottanut, joilla oisin voinut näyttää kaikille, millanen mun kesä oli. Yleensä mä oon joukosta se, joka poseeraa kuvissa, en niinkään se, joka heiluu kameran takana. Niinpä kaikilla muilla on aina kuvia musta, mutta mulla ei niinkään muista. Oon kyllä yrittäny parantaa tapojani, ja oonki pikkuhiljaa parantanu vähän. Tän hitaan prosessin takia en voi kuitenkaan vielä kauheasti eri tekemisistä laittaa kuvia, mutta onneksi kesän kohokohdista niitä sentään on:) tässä siis muutamia kuvia ja tarinoita mun kesästä! 

Työn jälkeen tulee siis perinteisesti se huvi;) DONDO

Alkukesästä kävin paljon töissä, mut onneks sekaan mahtu myös muutakin. Kävin paljon tanssitunneilla, pääosin lattari, ja nautin elämästä aina kun töiltä kerkesin:) ja kyllä tössäkin ihan kivaa on jos siitä tekee kivaa! Ehdottomasti yks ihanimmista viikonlopuista oli, kun monet meidän ryhmäläisistä koulusta mentiin viettämään mökkiviikonloppua yhessä. Viikonloppuun mahtu paljon naurua, rakkautta ja kommelluksia. Saan olla onnellinen, että mulla on näin ihania ystäviä! Tässä muutama kuva siitä täydellisestä viikonlopusta.

 


Aurinkjo paisto koko viikonlopun; olin varmaan enemmän bikineissä sinä viikonloppuna ku koko kesänä muuten Suomessa yhteensä!

kesätyttöjä<3

Saunasta uimaan, uimasta saunaan, saunasta taas uimaan....tunnit vierähti ku siivillä tällä porukalla:) Vesikään ei ees tuntunu kylmältä...

Kiteytettynä koko täydellinen viikonloppu!

Toinen ehdoton kohokohta oli mun kesässä se, kun pääs oikeesti viettämään kesää. Pääsi vaihtamaan farkut shortseihin ja tennarit korkokenkiin ja flip-floppeihin...Turkissa! Vielä ihanampaa siitä teki se, että lähettiin murun kanssa yhessä:) oli mahtavaa olla viikko vaan kokonaan ilman aikatauluja ja suunnitelmia, tehä asioita hetken mielijohteesta tietäen, ettei ketään muuta oikeesti kiinnosta ku meitä. Tehtiin just sitä mitä millonkin haluttiin, syötiin hyvin ja juotiin paremmin, ja otettiin reissusta kaikki irti. Pyhitettiin päivät auringon otolle ja rannalla makoilulle, ja iltasin kerkes tekemään kaikkea muuta kivaaa. Tollaset viikot antaa energiaa pitkäkski aikaa! "Muutamia" kuvia sieltäkin reissulta, en osannu päättää vaan paria ni laitoin vähä enemmän:D

Turkin täydelliset auringonlaskut..

<3

Loving life

Ranta ei oo mitään ilman Cosmopolitania;)

Auringossa on helppo hymyillä:)



A girl never gets bored of shopping....

...Nor sunbathing and swimming!

Turkin reissun lisäks, plus ystävien kanssa oleilun, en ois ikinä uskonut että _minä_, kaupunkilaistyttö henkeen ja vereen, sanon että ihan oikeesti yhet mun kesän kohokohdista oli pari mökkireissua jotka tehtiin perheen kanssa! Oli ihana päästä mökille vähän rauhottumaan ja vaan olemaan. Oon yleensä niin sellanen, etten pysy hetkeäkään paikallaan ja aina keksin kalenterin täyteen tekemistä, ni oli oikeesti tosi tervettä päästä käymään vähän mökillä rauhassa, jota ei vaan voi rikkoa. Laatuaikaa perheen kanssa ei koskaan voi arvostaa liikaa. Tässä muutamia kuvia mökkireissuilta!

Suomen kesä ei oo mitään ilman grilliruokaa, ja erityisesti makkaraa:)

siskokset Juhannusta viettelemässä, tässä riippumatossa vietän ehkä eniten aikaa kaikista mökin paikoista...oon vaan ja makoilen, ehkä luen jotain kirjaa tai mietin syntyjä syviä. Se on sitä elämää.


Onneks kaikki me sisarukset tullaan hyvin toimeen keskenämme, ja osataan pitää hauskaa yhessä. Elämä ois paljon tylsempää ilman näitä kahta ilkimystä:)

Kerkesin jopa lukea kirjan kesällä! Se on ihana tunne ku tarttuu kirjaan, ja se on niin hyvä ettei sitä vaan voi laskea käsistään...olin jo melkeen unohtanu sen tunteen, kunnes kesällä mulle siunaantu aikaa taas lukea!


En kertonu mun kesästä siks, että halusin vaan listata asioita mitä oon tehny. Ei, vaan aattelin, että ehkä tästä sai vähän kuva siitä, mitä mä pidän lomailuna ja mistä tykkään. Halusin muistuttaa teitä siitä, että elämässä on monia hetkiä jos niistä vaan ottaa kiinni:) Jos tuntuu siltä, ettei omassa elämässä tapahdu oikeen mitään, ni tehkääpä seuraavanlailla: kirjottakaa ylös joka päivä, mitä on tapahtunu; ehkä jotain hauskoja kommentteja tai että mitä ootte miettiny. Huomaatte jo parin päivän päästä, että on paljon helpompi ajatella myönteisesti ku näkee konkreettisesti, kuinka mahtava elämä teillä oikeestaan onkaan! Haastakaa ittenne:)

Haleja, Jenni








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uskalla jättää jälki, lähetä terveisesi:)